The God of fuck. ♥

Läste i Marilyn Mansons självbiografi igår, för typ femtioelfte gången.
I slutet av den har han med dagboks inlägg, och dom två inläggen jag fastnat för måste jag dela.

11 Mars, 1997, Japan
Jag känner mig som någon jag aldrig skulle låta min dotter ligga få ligga med.
Jag känner mig också som någon som, om jag var den där dottern, jag helst av allt skulle vilja ligga med.

Odaterat
Om jag verkligen hade opererat bort några revben skulle jag ha varit allt för upptagen med att suga min egen kuk
 i Wonder Years för att springa efter Winnie Cooper.
Dessutom skulle jag  inte ha sugit av andra på scen heller, jag skulle bara ha sugit av mig själv.
Och vem har tid att döda hundvalpar när man kan suga sin egen kuk?
Jag tror jag måste ringa en kirurg i morgon bitti.

                               
                                                                Åh, marry me for fuck sake!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0