Fredag - drunkday!

Okej, nej.. Jag ska inte bli full ikväll.
Jag ska bara vara lite lycklig med hjälp av lite Jack Daniel's, inga konstigheter.

Iallafall.. HEJ!
Idag har jag haft en sjukt tråkig dag i skolan.
Bara så ni vet.
Sen såg jag ett par byxor på Gina Tricot som självklart bara fanns i typ 24" eller nåt.
MEN! Tacka vet jag internet, fann dom just nu i min XXXXXXL storlek. Lovley!

Sen råkade jag hitta en sjukt snygg grej på Carlings också som jag råka bli lite tänd på..
http://carlings.com/sv/Womens-collection/Coats--Jackets/Saints--Mortals/Coolest/ , kolla den länken så får ni se!

Och nu ska jag duscha av mina äckliga fötter, göra en go spellista inför kvällen och tänka på vem som får bli våran lilla fredags-puddiludding.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0