"Puss, puss, hjärta, hjärta, gulligull.."

Ni vet nog redan vid de här laget att jag är en fruktansvärt hatisk människa.
Allt som jag stör mig på, det hatar jag.
De är inget jag är direkt stolt över, men så är de and that's just who I am.
De jag tänkte skriva om nu som jag stör mig på är jag nog inte ensam om att tycka.
Vill ni veta?

Jo, jag stör mig på folk på Facebook som ska hålla på och vara så jävla puttinuttiga hela jävla tiden.
Skriva till "sin älskling" på facebook så alla ser hur mycket dom gillar varandra,
alla inlägg handlar endast om "den bästa", blablablabla.
Ursäkta mig, men jag tror jag måste spy. *BLÖÖÖUUUAHEEE*

Nej, fan va pissed of jag är nu alltså.
Massa gulligull och tusen hjärtan överallt på facebook,
och så blåser de och regnar som fan.
Jävla fan.

Nu ska jag sura vidare och störa mig ytterligare lite till på alla jävla toffel-par.
Peace.


Kommentarer
Postat av: Therese / kladdig navelsträng

Förlåt Frida ! hahahahaha (:

2011-12-14 @ 15:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0