Vadå mys?

Idag handlar alla statusar på facebook om antingen de ena eller de andra,
dvs antingen om att dom har "mys med klassen" eller att de är "snö".
Nu ska bitterfittan Frida Johansson lägga näsan i blöt och säga:

Vadå "mys med klassen"? Varför har min klass inte mys? Kan man ha mys med dom?
Neeej, för våran klass är ett gäng perversa äckel som inte kan vara trevliga.
Hur kommer de sig? Jo, för vi är fortfarande i skolan, och där är de inte mysigt.

Och dehär med snö.
Vart ser ni snön?
Jag ser bara lite vita fläckar och en hal och blöt mark, men inte fan ser jag snö.

Så, nu är jag glad igen,
för nuuuuu ska jag fira början av mitt jullov med julmust och Jackass 3D utan 3D.
That's awesome.


Kommentarer
Postat av: Nathalie L

letar efter gilla knappen!

2011-12-21 @ 13:03:52
URL: http://lyckrell.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0