14/6... ♥

Alla längtar ju till sommaren hela tiden, och de gör ju självklart jag med.
Varför inte lixom ?
Sommar. Sol. En nice arbetsklass. Snygga killar på stranden. Ingen skola. Sena sommarkvällar. Golf.
Men varför längtar jag extra mycket till sommaren i år?
Kommer de extra snygga killar? Blir jag brun?
Eller är de bara så att Linkin Park kommer till Stockholm och jag och Elin ska dit?
Ja, så kan de va..
LINKN PARK 14/6 FÖR I HELVETE! :D
Kommer bli så äckligt awesome!

Dock missar jag antagligen utspringet, vilket är lite synd, om vi inte åker hem på natten dvs.
Men, vilken 92a är så viktig för mig så jag måste gå? ;)

Lite Lady GaGa på detta firandet !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den ditt polska luder :(

2011-02-23 @ 17:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0