My bad!

Hann/tänkte inte på att blogga igår, sorry, men hade "fullt upp" hela dagen! ;o
De hade jag faktiskt, tro de eller ej..

Började dagen alldeles för tidigt, men den började ju bra iaf, haha!
Nä, skämt å sido, jag träffade Tim en sväng. Trevligt vare iaf! :) ♥

Åkte hem vid 3, gick ifrån bussen, och på den vägen mellan busshållplatsen och mitt hus hann jag bli livrädd 2 gånger.
Vad hände?
 - Jo, när jag gick förbi nybygget (precis där jag hoppar av bussen), så jobbar de ett gäng polacker där.
Varje gång man går där förbi slutar dom bygga, börjar snacka polska och pekar och grejer.
Jag småjoggade förbi, för jag vart skit rädd.
Jag fortsatte gå, lyssnade på Marilyn Manson om ni ville veta, och sen kör de förbi en raggarbil mitt på blanka dagen.
Inte nog med att de va en svart raggarbil mitt på dagen.
Inte nog med att den kör förbi och 2 idioter börjar glo bakåt, så stannar den och backar.
Jag tänkte "jag har två alternativ.
 Antingen springer jag utav helvete eller så hoppar jag in på närmsta trädgård."
Jag gjorde ingetdera, jag fortsatte gå.
Gissa vilka de två idioterna va? -.-
Tony Carlsson och André Dahlberg ! (y)
Fick förövrigt skjuts hem och jag skämdes en hel del, jag menar..
Åka raggarbil med nervevade rutor klockan 3 på en onsdagseftermiddag mitt i februari hör inte till.. ;)

Softade hemma och vilade upp mig fram tills kvällen, då kom Julia ner och sen så träffade vi Tony & André igen,
och så kom Daniel och någon Patrik.
 Körde omkring i skogarna längs Veddige och skrämde livet ur oss då oxå. No shit.

Dagen idag blir soft, och ikväll åker jag in till Tilda,
för då ska jag, Julia och Tilda göra tacos och sova där och mysa som vanligt.
Mysa, ni vet.. Naked pillowfight och wet tshirt consert och sånt där..
Killar, ni är sååå välkomna! :D



Kommentarer
Postat av: Anthon

Hade kommit om ja inte bodde så jävla långt bort :P, du verkar ändå vara en sån trevlig tjej o umgås med :)

2011-02-24 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0