Powerplay!

Haft 2 mycket "trevliga" timmar med klassen (och bygg, industri och samhäll) på Sjöaremossen idag.
Okej, de va inte trevligt. Se sög kuk. Jag kom bara och tänka på en massa skit, men jag ägde lite på skrillerna oxå ;)
Hahah, kom även och tänka på när jag, Julia och Örnborg cyklade upp dit en gång.. MinneN!

Nä, men efter att ha varit där i 2 timmar så är man liiite stelfrusen,
så jag har precis tinat upp ungefär, trots att jag va hemma strax efter 11.
Har hunnit sova lite, ätit lite sushi sen igår (jag och Olivia hade ju sushi-torsdag! bilder kommer sen!),
och nu ska jag fixa allt inför kvällens evangemang, vilket ääär.....
POWERPLAY!

That's right, för tredje året i rad ska vi briljera lite med klubba och boll,
och i år är de Jag, Julia, Örnborg och Mathilda de lag som kallas Kungligt.
Tror kvällen kommer bli lyckad som fan, och jag är super taggad! :)


Sorry ladies, men detta va den enda bilden jag hittade på oss alla..
Men fan va snygga vi va på Valborg? ;D


Kommentarer
Postat av: emma :)

sv; haahah ja det var det om det skulle varit mindre sånt skulle den kunna vara bra :)

2011-02-13 @ 09:43:08
URL: http://bombaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0