Sushi !

Idag överraskade min morsa lite med att köpa sushi till mig.
Har hon slått i huvudet, eller är hon på bra humör?
Något är de ju iaf, men måste finnas en hake med detta..

Igår så tillbringade jag iaf min kväll med Julia.
Eller ah, först så va jag nere med mina pojkar och kollade på innebandy, om man nu kan kalla det de..
Falkenbergare är kända för sitt temperament och osportslighet, och daaamn va kul de va i slutet.
Tack vare att seket i Bua tabbade sig så gjorde Bua 3-3 målet och då brakade helvetet lös i Bua idrottshall.
Kul va de ! :D

Sen efter de dramatiska ögonblicket så gick jag hem till Julia, och sen kom Alex och Oliver.
Kollade på Twilight, käkade naturgodis och hade allmänt trevligt. :)
Blir väl till att träffa Julia & Tilda ikväll oxå, annars vet jag inte vad som händer ikväll? ;o


Home made sushi utav mig & Ollan ;D



min ring & mitt armband från cocoo.se ! :)
ringen passade, de va bara mitt finger som va svullet..


ny design på naglarna. vuxenpoäng ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0