shopping!

efter en aaaas misslyckad piercingjakt igår på marknaden,
fann jag till slut 5 fina på tradera som jag klicka hem + en klänning ifrån modehus.nu ! :)

Navel piercing.  Körsbär (Rosa & Grön)
alltid varit svag för körsbär..
(beställde en till med körsbär, men blir bild på den när jag får hem den. :))

Navelpiercing - Lila Fjäril - Modell 3370
en sånhär, fast jag besällde min med vita diamanter ist för lila. :)
beställde även en piercing med ett knogjärn,
och en med ett skelett,
men tror jag köpte dom sista, för bilderna finns inte kvar.. haha!

http://modehus.nu/prod.php?id=21694&Kl%E4nning%20-%20Anita%20rosa ,
denna klänningen blev de, dock är min klänning helsvart, tänkte att jag redan har lite mycket rosa.. (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0