Dom tattar mitt blod!

Lovade ju lite pics på mina små bakverk igår.
Jag tar tillbaka de, för såklart failar jag hårt på den sista jävla grejen man skulle göra - smälta choklad!
Brände i utav helvete, så nu luktar de bränt i hela huset.
My bad. :(

Nu står jag iaf i kassan på banken och bloggar, haha :)
Har varit och tagit prover nere på vårdcentralen, skulle kolla blodplättar, protein...
Först så hittade dom inte mina ådror, så dom stack sönder hela högerarmen på mig,
och så avslutade dom de roliga med att tatta 4 rör med blod ifrån mig.
Trevligt vare iaf bland alla pensionärer, nu får vi bara hoppas på bra provsvar!

Näe, här suger ganska hårt, men bussen går först om typ 10 min.
Bäst jag söker upp fikarummet och kollar om de finns nåt att mumsa på! ;)

Puss och pill!
(Obs! Ingen update ikväll, fullt upp fan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0