Dumma dig!

Mitt internet har varit helt felknullad nu i flera dagar,
varav därför den hemskt dåliga updaten.
Nu har elbruden kirrat biffen, och de funkar som de ska igen.
1-0 till miiiig!

Men iaf, skolan har börjat igen, jag har blivit kär i Marcus Hellner (en skidfjolla som sög i VM),
och i EricHalv 8 hos mig.
 Jag har besökt en UF-mässa, börjat träna igen och insett att Falkenberg är ungefär lika stort som Bua.
Som ni ser har jag åstadkommit mycket under denna veckan, 2-0 till mig fan!

Imorrn blir de nog dålig update då oxå,
för imorrn blire Wic med laget :)
(Sen lär jag ha en jävla träningsvärk oxå, så frågan är om jag ens kommer ur sängen?)


Marcus Hellner - Snygg som fan, eller är jag helt tappad?
Dessutom ser han ut som en som jag känner.. Läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0