Fitta.

Jag vet att fitta är ett fult ord.
De är en fuktig strandäng, de är något alla kvinnor har, och något man säger när man är arg.
Idag är jag arg, därför ordet "fitta" fick pryda dagens rubrik.
Fitta va fint!

Iaf, jag har inte uppdaterat på typ hela veckan,
och de är nog endast utav den enkla anledningen till att jag haft föör mycket att skriva om,
de blir ju bara tråkigt i längden att läsa värsta romaner om mitt egoistiska liv? :)
Dessutom har mitt internet varit helt wrongfucked, så de har inte ens gått att uppdatera,
har inte ens kommit in på existenz, knappt facebook heller för den delen.

Har förövrigt haft en ganska slapp vecka, fått reda på att min kära elbrud El-in ska lämna oss,
och där rök oxå min framtid.
El-in & Frida AB, vi skulle ju blivit rika som troll! :(

Idag så har jag varit och tagit prover, pratat med farbror doktorn och berättat att jag har symtom för leukemi,
och han blev orolig så ska iväg och ta prover nästa vecka igen för att kolla vafan mitt problem är.
Guld läkare, äntligen någon som tar mig seriöst!
(Inte tar mig bokstavligt, utan.. Tar, tror på mig. Eh.. Vafan..)

Nä, nu blir de powernap och choklad eller något,
de förtjänar jag efter en dag med äckliga små 40 kilos fjortisboois i min klass,
2 timmar försenade bussar och tards på vårdcentralen.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Carro

Men fridaaaaaaaa, vafan är det jag hör? leukemi? ses snart? <3333333

2011-03-12 @ 16:00:19
URL: http://ccarrro.blogg.se/
Postat av: El-in

jag kan passa deras barn medans du håller på att koppla in elen :), så kan vi bli rika ändå :)

2011-03-22 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0