Fyfaan!

3-3 mot Särö.
Kassa domare, men ingen förlust iaf.
(Ännu obesegrade då, med andra ord! ;D)

Sitter och häller i mig såndär proteinshake,
sån som man ska ta efter man tränat för att bygga muskler?
Fy tusan va äckligt de är!
Luktar jordgubb, ser ut som milkshake, smakar skit.

Kollar runt på klänningar och skit just nu oxå,
hittar fan ingenting, och skulle jag hitta en snygg som inte slutar vid muttan så är den vit.
Vitt kan man la fan inte ha på bröllop lr? ;o
Gör fler klänningar i bebisrosa vafan!

Nä, nu måste jag ha lösgodis innan jag får abstinens besvär,
den här shaken får mig må illa.. ;o

Kommentarer
Postat av: Anthon

Biff nu eller? ;D

2011-03-20 @ 20:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0