Gekås & benhinneinflammtion.

Ännu en måndag har genomlidits,
men jag säger som Jörgen (min bästa lärare!):
Måndagar är den bästa veckodagen, för då är de som längst till nästa måndag.
True words, m8! :)

Nä, men helt okej dag i skolan idag,
Matte-Maria va på bra humör, Hasse dryg som vanligt, Fredrik va på sitt cp-humör, vi kollade på film med Bodil och mätte stenar eller något med Jörgen-babe.

Sen kom mami och hämtade mig och så for vi iväg mot Ge-Kås.
Vart inte såå sugen på de faktiskt, medtanke på att mina ben värker så fort jag går,
och att jag inte sov ett skiiiit i natt, pga att kattfan ockuperade hela sängen.

Men de va helt okej när vi väl kom dit, fanns inte mycket kläder dock,
men inte va de mycket folk där iaf, så de kvittade faktiskt, haha :)


Hittade iaf detta:

* Hårblekning - Passade på att köpa de, eftersom de är nästan 100 kr billigare än i Varberg.
* Parfym - Luktar godis typ, underbart söt!
* Mascara - Någon ny som verkade bra.
* Sockar - Kan man aldrig få för mycket utav.
* Leggins - Jag <3 leggins!
* Trosor - Fina färger, goa trosor, haha :)
* Ansiktsmask x2 - Jordgubb & choklad.
* Myströja - Den kom inte med på bild, eftersom jag har på mig den.. ;)
* Jeans - Dom ville inte fastna på bild dom heller ! ;o
* Rosa filt - Underbart mjuk och go filt i rosa ull typ.
* Hårepilator - Fett bra pryl!

Tjaa.. De va nog allt? :)
Nä, nana nu, trött som ett as !
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0