Helg!

Fy satan i gatan vad jag gillar att de är helg, och de gillas ännu mer att de är långhelg,
medtanke på den goa studiedagen på måndag. Like it!

Gillas dock inte liiika mycket att jag ska iväg på släktkalas ikväll,
men så är de ju varje år i Mars. Hela släkten fyller år, och kalas varenda jävla helg, typ.

Ikväll äre final i melodifestivalen förresten, och jag fattar inte varför jag bryr mig egentligen?
De är totalt värdelöst, sämsta låter (som i år är The Moniker) kommer säkert gå vidare,
och Sverige kommer säkert komma sist som vanligt.
Men personligen håller jag på Swingfly, Danny & Saade. Hoppas nån utav er tar hem skiten iaf! :)
(The Playtones är oxå ganska chill, får värsta sommarfeelingen utav deras låt!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0