Killar..

Killar är så jävla goa, tusen gånger bättre än tjejer på många sätt,
fast när man väl upptäcker deras jobbiga sidor så går man och retar sig på dom hela dagen.
Idag så va jag djupt deprimerad t.ex, dels för att jag har haft en sån jävla mensvärk (om nån ville veta),
och dels för att Elin lämnade oss för gott idag.
När en tjej är deprimerad ska killar passa upp en, ge mig massage och killa mig i håret, men icke!
Istället fick jag höra hela jävla dagen "har du löshår?" "Frida, man ser ditt löshår!".
Älskade småpojkar, jag har haft löshår sen vi började, är de först NU ni märker de?
Och att ni dessuom skulle kommentera de all the time gjorde mig inte gladare..

Tröståt på donken med Mathilda efter skolan och hade de mysigt,
och nu så kollar jag in tåg till stockholm och ska börja plugga elkompetens,
har prov i morrn igen, som vanligt.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0