Lilla lady, hey, lilla lady!

Efter en mycket hemsk dag i skolan tack vare engelska prov och oförberett prov i elläran,
så har jag funnit en såndär låt man inte kan låta bli att bli lite kär i.
Lilla Lady - Daniel Adams-Ray.
Sjukt bra är den, Marcus som tipsade mig för ett jävla bra tag sen,
men först nu jag lyssnat på den typ. Haha! :)

Nä, men som sagt.. Prov halva dagen idag, eftersom jag bara haft 4 lektioner..
Engelskan gick väl helt okej, men förra provet i engelska gick fan så mycket bättre.
Till råga på allt så tycker Svenne de är kul att plåga barn,
så vi fick ett mycket trevligt oförberett prov. Nice. Not.
Idag fick jag de i alla fall bekräftat, jag suger.
Men jag är glad ändå, vafan..
Dom kan ju inte förvänta sig att jag ska va genieT i ettan lixom?
Dessutom så va jag en utav dom få som INTE brände upp dioder igår på elektroniken, 1-0 till mig.

Nä, nu får fan pappa komma hem med pizzan snart innan jag svälter,
måste ha liiite mat i magen så jag får ork till att plugga på den där satans styrtekniken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0