Plugg. Ω

För första gången fick även jag sovmorgon idag!
Började 12.40, helt okej :)

Annars i skolan så börjar de bli galet mycket att göra,
och jag fattar inte varför alla lärare skjuter upp allting till de sista?
Seriöst, denna veckan har jag 2 prov, nästa vecka 2 prov och veckan innan lovet 2 prov?
Blir dessutom jobb på lovet oxå, så inte en enda lugn stund här inte!

Idag så ska jag plugga grekisk mytologi och elkompetens, käka chips och vara jävligt duktig helt enkelt.
Ska fan visa Göran att jag förtjänar ett VG asså!

(Har förresten börjat ett nytt liv, som jag kallar Dirty Sanchez-livet,
vilket innebär att jag ska bli mer spontan och göra utflippade saker,
inte vara så torr och ordentlig hela tiden.
Man lever bara en gång, och då ska jag fan ta vara på de oxå! :D)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0