Shopaholic?

Seg dag i skolan som bara den!
Började dagen med en extremt dryg lektion i elektronik,
som följdes upp utav teori i gympa.
Så jäkla värdelöst, varför ska man kunna muskler på latin?
Hallå, vi snackar svenska här?!

Sen vart de naturkunskap, snackade ekologi, och jag tror inte jag riktigt fattar vad de innebär..
Sista lektionen va iaf styrteknik i 1.5 h med Hasse, och de sög hårt.
Alla va så sjukt trötta och satt bara och skratta åt allting typ,
så de va väl lite fredagsmys med klassen där, om man kan kalla de så, haha! :)

Slutade 20 i 2, och då gick jag och Mathilda på stan till klockan 5, haha!
Fick köpt mig en del grejer, mycket välbehövligt enligt mig,
och bara för att jag har no life så kommer de blid på samtliga grejer efter maten. (y)

Medans ni väntar på shoppingbilderna, så kommer de en bra låt som ni kan dunka så länge, enjoy!
The Prophet – The Force - Defqon 2007


haha, mathilda, här har du bild på mig & min onepiece.. (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0