Snö.

Igår kväll när jag stod och fippla i mitt örhänge halva natten så upptäckte jag att "fuck, de snöar!".
I morse så såg jag att skiten hade lagt sig.
Dagen kunde verkligen inte börjat bättre! -.-

Kom till skolan vid 8, hade elektronik och Benjamin brände dioder för fulla muggar.
Kul kille de där!

Sen vart de gympa, spelade nåt på d-boll typ, och man skulle bara nita bollar på varandra hela tiden.
Jag sög. Jag är extremt bollrädd. Jag blev helt ensam mot 5 b-klassare som tar allt jävligt seriöst.
Efter gympan va de naturkunskap, och jag älskar verkligen Jörgen! En utav de bästa lärarna jag haft.

På eftermiddagen så vart de dags för de extremt trevliga provet i styrteknik - talsystem & binärteknik.
Talsystemen kunde jag, men inte fan visste jag att man skulle kunna rita upp en jävla ventil?
Haha, hoppas på ett G iaf, men som sagt.. De är ju tillåtet att hoppas..

Låg och kollade på Beck - Annonsmannen innan förresten, kom då på att jag är lite kär i Grannen.
Asså, själva filmen är en utav de sämsta Beck-filmerna, men kommentarerna.. Goddamn vad jag skrattade!

*Grannen sitter utanför Martins dörr i en sackosäck, och berättar lite.. Sen när han reser sig...*
- Vafan ? De är ju ett hål i säcken ! Martin...?

*Gunvald förhör någon misstänkt, som tidigare varit dömd för våldtäkter..*
- Du är både dum och jävligt ful. Jag förstår att du måste våldta för att få knulla!

Helt seriöst, jag dör!
Nä, ändrade planer som vanligt ikväll, drar upp till Julia & reder ut denna skiten nu.
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0