sug internet!

asså, är de bara vårat internet som inte är som de ska?
har telia, hade ju varit tråkigt om de bara är vi som är utstötta lixom..

nä, mer chill idag i skolan än vanligt,
dvs att på både svenskan och engelskan kollade vi på b-filmer gjorda av typ naturare,
för de va Shakespeare-dagen eller nåt.
en del va riktigt roliga faktiskt, men vissa va ju bara helt.. pinsamma, haha! ;D

hela eftermiddagen hade vi el,
lödde med hasse (brände mig och fick kleta in mig i nåt som såg ut som sagge),
och sen med göran så skulle jag göra klart sån skit jag missat,
efter alla mina 100 gånger jag varit sjuk.
förklarade hur en norm-central skulle kopplas in, och då fick jag godkänt.
mätte spänningen på en asynkronmotor på 230V med jonathan & felix i typ 1.5 h,
och under den tiden råkade jag ge felix en jävel på 500V (a)
haha, man ska inte kaxa när jag pillar med el, då blir de så ;D
nä, men skämt och sido, de gick bra med honom och kul vare,
så nu har jag endast någon stencil kvar i elkompetensen och sen bör göran gilla mig mer än vanligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0