Värsta sjuka dagen, jag pallar inte mer!

Efter en ganska trevlig långhelg har jag lyckats vrida på dygnet,
så de va ju sådär trevligt att stiga upp halv 6 idag, efter att ha fått snosat i en kvart.

Sen när jag väl kom till skolan va de som om jag suttit och lanat i en vecka eller något,
har lixom suttit och as garvat åt precis allting!
Började med 3 sköna byggsnubbar som sa massa fula saker, sen Pontuz på matten..
Massa fult, men såna här dagar är fan de bästa som finns! :)

Nåväl, inte nog med en flummig dag, de har varit värsta vårvädret idag oxå, och då blir man ju ännu gladare!
Bara för att jag har varit så jävla glad och trevlig hela dagen (för en gångs skull!) så bestämde jag mig för att baka.
Håller på med de nu, fast dom små bajsarna står i frysen atm.
Kommer bilder sen, för de är sjukt svårt att förklara vafan de är jag gör för smarrigt.
Men de är iaf mixad ballerina kladdkaka doppade i vit choklad?
Kaloriexplosion till max, men de är så de ska va.

Let's keep in touch eller vad de heter,
lägger in pics när dom små sakerna är ready! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0