Åh!

Jag är såhäääääär nära på att bryta ihop vilken sekund/minut/timme/dag som helst.
Skit mycket i skolan som bara går åt helvete ändå,
sjuk och as mycket att göra, så hinner inte softa och försöka bli frisk.
"Snart" äre skolavslutning, sen jobb i 7 veckor.
Jag behöver break förfan!

Förlåt alla i min närvaro, speciellt 10ECa&b som får stå ut med mig just nu,
hoppas ni läser detta så ni förstår varför jag är så emo/arg/lessen hela tiden.

Imorrn äre sista provet för ett tag hoppas jag,
och då görs även våra inriktningsval.
Automation eller elektronik?

Jag personligen tycker att elektronik verkar stört kul,
men enligt Jimmy och Emil (som jag pratade med idag) sa att de sög balle typ.
Jag tänker ju inte slösa bort ytterligare 2 år på något som suger,
nu när jag redan slösat bort 1 år.
Eller just de, jag går el.. Där suger allt..


ännu en anledning till att allt är piss - jag går inte med min gamla klass.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0