Är de lätt ? Ah, de är de !

Så jävla chill dag i skolan idag så de är fan inte sant !
Började med matte 9.50, Maria hade betygssnack, så vi andra gjorde.. Inget? (a)
Men ah, idag insåg jag hur mycket Maria gjort för mig,
nästan så jag ångrar att jag inte valde matte B.. "(

Sen hade vi förbindningsteknik, och jag lödde klart typ hela tärningen?
Riktigt stolt över mig själv må jag säga, inte konstigt jag har VG i den kursen!

Mat, sen svenska där jag insåg att jag va ensam ifrån 10ECA..
Men fick ju börjat på mitt reportage iaf, blir nog tight som fan.
Gissa vem de handlar om..? (a)

Yees, de handlar om Marilyn Manson, om hans liv helt enkelt.
Och just för att jag älskar honom så satans mycket,
så ska jag ha en stor tavla med honom på vid min säng, nu när jag gjort om, eller ah, när jag blir klar ;D
De enda problemet är att jag vet inte vilken bild jag ska välja, alla är ju så jävla läckra?!
Hjälp mig..? :)


Bild nummer 1 ?


2..?


Eh.. Ganska liten bild, haha! 3 ! :)


4..


5 ? :D


6 ? :)


7 !¨


8.


9 !

ALLA som läser detta ska skriva den ni tycker bäst om,
för jag mååååste verkligen ha liiite rådgivning här fan! :o

Kommentarer
Postat av: En navelsträng som börjar på T

Den första är ju med MM...

2011-05-30 @ 18:49:35
Postat av: Anonym

6an !

2011-05-30 @ 18:52:28
Postat av: Frida du vet ;)

Ingen för han är ful ;D men om jag måste så vart ju 6an ganska nice ändå ;O

2011-05-30 @ 22:06:31
Postat av: nathalie

helt kart 6:an! :)

2011-05-31 @ 08:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0