Herreguuuud!

Började denna sura dag med fika hos mormor med tjocka släkten,
ganska träligt må jag säga, men man fick ju tårta..
Sen bar de av ner till Viktoria för att hjälpa henne med bröllops-prylar,
och nu när jag tänker efter... Den dagen jag & Marilyn Manson blir ihop, DÅ kan jag gifta mig!
Ett jävla pill med 100000000 miljoner saker, endast för en dag!? Amazing!

Idag är de förövrigt mors dag, som jag hoppas att ingen missat?!
Bara för att visa att min mor betyder MEST för mig,
och att jag älskar henne över allt annat som finns,
så ska jag offra mig att gå ut & gå med henne i REGN, och hon fick ett halsband utav mig,
hon älskar nämligen halsband :)
Älskar dig morsan! ♥


Detta halsbandet fick mammsen av mig! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0