I'll kill her!

Måste börja med att erkänna redan nu att de kan bli väldans mycket stavfel,
och de är endast utav den enkla lilla anledningen till att jag har 1 meter lösnaglar. Typ.
Sitter dessvärre vid min gamla laptop oxå, som är lite skum. Punkt.

Nä, men idag så konfirmerades mina små söta barn,
och ni va helt fantastiska. Så stolt över er är jag! :)
Sen vart de derby, Väröbacka - Bua. Då va jag inte lika stolt kan jag säga.
Nu äre Solsidan, guacamole & morötter med mammsen, ganska okej de med.

Antar att hela facebook kommer vara proppfull med citat ur solsidan efter detta programmet,
så tänkte inte skriva något här bara för de, för de blir too much.

I'll kill her, I'll kill her,
She stole my future, she broke my dream,
I'll kill her, I'll kill her,
She stole my future when she took you away

Kommentarer
Postat av: Rubenjuni

Very interesting site. Lots of good information.

2012-01-17 @ 10:38:10
URL: http://rubenjuni.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0