Ligger efter..

Ligger efter med updaten känner jag, för jag har så galet mycket saker att skriva,
att jag helt enkelt får skjuta på de..
My bad!

Torsdag: Skola, började 11.00 med 20 min matte, fick tillbaka våra nationellaprov. Jag fick G! :D
Sen hade vi sjuke hål, hade ellära en kvart, sen palla jag inte ha fler håltimmar, så jag "sluta" typ.. 13.00. Gött!
Kvällen avslutades med sushi, kladdkake-glass & bästa Olivia! (:

Fredag: Skola, började med elektronik 8.10. Sug. Sen vart de gympa, briljerade som vanligt.
Naturkunskap sen, fick G på även de provet och sen styrteknik/förbindningsteknik.
När de va 20-30 min kvar av lektionen avbryter Hasse på bästa sättet:
- Äh, vi skiter i detta va?
(klassen) - Jaaa !
- Ha de gött!
Så jävla chill !


Sushiiiii !
Observera att alla bilder är tagna med mobilkamera,
därav den dåliga kvalitén.


Efterrätt!
Kladdkake-glass, kaffe med skummad mjölk & jordgubbar. Mumma!


Läs fråga 3... Vem fan skriver ens en sån fråga i en såkallad lärobok?
Värme är något som är varmt, de behöver man inte va Einstein för att begripa!


♣ Frida Linnéa Johansson

Låttips!

Blue Stahli – Give Me Everything You've Got ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0