Säng, säng, säng... Sova, sova, sova!

Åh, måndagar.. Varför i helvete uppfanns måndagen?
Den fyller absolut ingen funktion över huvudtaget,
och den största anledningen till att jag ens gick till skolan idag var för att vi hade Jörgen,
men damn va besviken jag blev när jag insåg att vi skulle gräva bland löv och leta kryp på hans lektion.
Dock gjorde jag nog gott intryck på både hans lärjunge och på Jörgen själv,
då jag insåg att vi pilla med förka eller nåt från en lövskog.

Men men, efter regn kommer solsken brukar dom ju säga,
så imorgon innebär det att jag har 2 lektioner, nationella i matte och elektronik,
alltså slutar jag 13.10. De är ganska nice.

Nä, kolla film & testa frisyr på mamma nu, sen rinna ner i sängen som ett litet lamm,
trots min 2.5 långa powernap. Hihi :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Men Frida, måndag är ju den bästa dagen på hela veckan! För då är det längst till nästa måndag ^^

2011-05-24 @ 17:53:13
Postat av: fridaa

sluta va så satans smart hela tiden.. inte kul.. :(

2011-05-25 @ 19:49:24
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0