Sista försöket!

Okej, jag orkar faktiskt inte göra en helt ny blogg,
just av den enkla anledningen till att blogg.se fuckar med mejladresserna.
Därför behåller jag denna rosa bimboblogg och hoppas på de bästa :)
Har saknat bloggen FÖR mycket, måste skriva av mig, haha!

På bloggen är ju för mig de enda tillfället jag kan visa min kvinnliga sida,
eftersom i skolan är jag "manneN, pumba, white sauce" eller nåt annat random.
Just på denna bloggen tänker jag va hur jävla fjortis jag bara kan,
och i skolan ska jag va hur jävla manlig som helst.
Bra va? ;D

Förövrigt så slutade jag 20 över 12 idag, så jag fönstershoppa (måste spara money till Stockholm), köpte en chailatte, prata med nån väldans söt tant i väntan på bussen och såg kanske 2, 2 (!!!), killar som kunde varit my future man.
Men icke, jag lät den ena hoppa av i Lillebacka och den andra åkte mot Falkenberg.. "/

Pluggat elektronik hela jävla dagen så nu blire på med träningsbyxorna och mina fina joggingskor och ut och powerwalka med Olivia! :)


Älskar min "nya" tröja ifrån Peak Performance!
"Älskar" oxå kattlådan & toarullen i bakgrunden.
Stort + till min otroligt braiga mobilkamera..


Olivia "Stoneface" Lantz.. Haha, bilden är ifrån spexfotot i 9an.
Majgad vad jag miss that time brothers and sisters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0