"Väs att du är 16!"

Jag förstår egentligen inte varför jag ber folk om hjälp,
för lik förbannat gör jag tvärtom ändå.
Så de flesta röstade på bild nummer 6,
men tyvärr måste jag erkänna att de blir nummer 5, haha :)
De va ju faktiskt liiiite rosa inslag i den bilden + att de är samma foto som nummer 6 som ni ville,
så de blev en liten kompromiss där? ;D
tack alla, keep on kommentera, jag blir så glad då!

Men iaf, idag i skolan.. Jaa.. Vad ska man säga?
Har haft.. 1 vettig lektion, och den va inte ens vettig, för de va elektronik..
Började dagen med tjejgrupp hemma hos Maria, 8.30 - 10.00, ganska nice!
Sen flöt dagen på, och avslutades men ytterligare en fika med Maria,
för alla i klassen blivit godkända på nationella. Wooohoooee!

Kom hem, slog upp förbindningstekniksboken, men insåg snabbt att "fuck, jag kan detta. Typ.",
så de blev helt enkelt att jag kollade på Smala Sussie och låg och asgarva för mig själv ist.
De funkar oxå. Dock måste jag plugga nu.. Fml.


För er tards som inte vet vad förbindningsteknik är,
så är de helt enkelt lödning vi pysslar med. Mjuklödning för att vara helt korrekt.
Looks funny, right ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0