Åh, nej!

Kollade de sista på den sista Harrpy Potter-filmen igår.
Jag grät som en jävla tjej. Över en film. Herregud.
Men nåväl, fin och bra som fan va den.
Så sjukt deprimerande att dom är så stora nu bara.. Buhuhu, nu gråter jag snart igen!

Och idag är de min näst sista dag på min praktik.
Tro de eller ej, men jag kommer sakna skiten.
Framför allt kommer jag sakna att börja 10 varenda dag.

Så nu när man är lite känslosam kan man skratta åt mig istället,
jag och pappa slog vad om stora summor pengar..
Fram tills min 18 årsdag får jag inte förtära:
Chips
Cola (mitt knark..!)
Godis
Kakor

Om jag klarar detta får jag hela 100 spänn av farsgubben..
Inte fyskam, de är ju en hel drink på krogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0