Död åt Bruno Mars!

På min praktikplats har dom valt att visa Bruno Mars musikvideo till "Just the way you are" i 3D.
Tyvärr verkar dom bara ha valt just den och ingen annan,
så när man är där i 6-8 timmar per dag kan ni ju gissa hur mycket jag gillar den låten just nu.
Precis, jag hatar den. Jag hatar honom. Dö.

Och förövrigt så är de typ svin kallt ute,
jag fick is i fjaset idag för min cykelsadel hade fått is snabbare än Sjöaremossen
och jag måste egentligen plugga teori till körkortet.
Eller så skiter man i teorin, laddar ner ett gäng skräckfilmer och kollar på dom istället,
så får Roger säga vafan han vill.


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

fin bild på dig :D har inte sett den musikvideon.. ;o

2011-11-19 @ 09:12:06
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0