Frida listar..

.. Några saker jag ska göra innan jag dör + motivering!

1. Bestiga Mount Everest -
Gör jag de, OCH kommer ner levande, ska Isac tatuera mitt ansikte på hans rygg och en annan
(nämner inga namn i detta fall) tillfredställa mig, en gång varje dag. Why not?

2. Åka till L.A och gå på The Whiskey. -
 Twiggy hänger där, enligt rykten Slash oxå.. Vem vill inte ta en sup med dom?

3. Tatuera mig. -
Och de ska jag göra inom en snar framtid oxå, så detta bör jag lyckas med.

4. Pippa en kändis. -
Kör de samtidigt jag hänger på The Whiskey.

5. Se Marilyn Manson live. -
 Behöver jag ens motivera?

6. Hunnit flytta hemifrån. -
Jag tänker då faan inte dö i Bua!



Kommentarer
Postat av: CARRO

härlig bild frida (a)

2011-11-08 @ 12:02:01
URL: http://www.nattstad.se/carolinebengtsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0