I'm sexy and I know it...

Som lovat kommer nu bilder på de jag inhandlat de senaste 3 veckorna eller nåt..
Känner mig fattig nu, så nu blir de inga mer köp först julklapparna ska inhandlas!



Leggins, H&M, 99 spänn typ. (Värdelösa och stenhårda, trots att dom kändes som dansbyxer..)
Trosor, 3-pack, 99 spänn eller nåt. (Fick ett par beige oxå, men dom täcker mitt underliv just nu.)


Sjal, 99 spänn, Gina Tricot
Bh, 99 spänn, Gina Tricot


Linne, 299 :-, Chelsea eller nåt?
(Obeservera den granna tavlan i bakgrunden!)


Tröja, 149, Gina Tricot


Klänning, 249 eller nåt? H&M iaf.
(Hade förövrigt denna på årsfesten, för den som va intresserad.)


Jacka, 499 spänn, Gina Tricot.
(Iiiiiiinte värd 500, men vafan.. Jag behövde något till klänningen..)


Armband, vette fan va de kosta... Glitter iaf!


Örhängen och ring ifrån Glitter.


Slutligen, ett stycke Ugs ifrån Skopunkten. Kan alltid vara bra att ha, OM de nu skulle bli snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0