INTE okej!

Jag försökte precis skriva ett inlägg till Nicki Minaj's Turn me on.
De gick inte. De gick inte alls. Jag blev totalt opepp på att skriva, och jag svamlade bort mig.
Men nu går de bättre, nu är de Journeyman med Maiden på. (Om ni ville veta.)

I alla fall, vill ni veta vad som inte är okej?

Jo, att just ens ha med en Nicki Minaj låt i sin spellista.
Jag har ta mig fan 2 st med i min, och jag kan inte koncentrera mig ett piss när jag hör dom.

En annan grej är att leka "gift par" helt ensam, en tisdagskväll till South Park.
De gjorde jag igår.
Jag satt helt ensam, eller ah, katten oxå,
i min säng och käkade digestive kex med Brie-ost på och drack Tre Apor.
De va gott som fan faktiskt.

Och nu blev jag jävligt osäker på min stavning till den där osten, men de är i alla fall sån som är mjuk som fan och har vitt skal runt omkring sig. Do you know what I mean?
Min granne försökte hyvla en sån förra julen, förretsen. Jävla sopa.

Dags att vara lite gift nu igen,
för nu, på min lediga dag, ska jag dammsuga och sen in till stan en sväng with Frida.

Peace!


Vem i helvete har tagit bort shuffle-grejen från min spotify?
Gud nåde dig när jag hittar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0