Jävla helvete!

Vill ni veta några saker som jag stör mig på, precis just nu?
Och vill ni veta en till sak?
Jag skiter fullständigt i om ni ens vill veta de,
för jag tänker berätta de ändå.
Tji fick ni!

* Idag spelar Hardcore Superstar på Socitén.
Jag mejlade och fjäskade för arrangören så jag skulle få komma in, men han sa typ "Jättetråkigt, men tyvärr vet vi inte hur mycket du kommer dricka". Vem fan nämnde något om alkohol?!

* Jag hatar att fylla år i januari.
November och December är ju rena väntan på den där 18 årsdagen..

* Jag är fortfarande förbannat sur för att de är 18 på Socitén.

* Jävla skit lördag!


Kommentarer
Postat av: CARRO

du borde vara jävligt lycklig över att fylla i januari, en annan fyller ju i maj, när du står där och är arton så får jag vänta cirka fyra månader till :O



btw, vill du ha en sköldpadda i år med? :P

2011-11-12 @ 15:16:03
URL: http://www.nattstad.se/carolinebengtsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0