Kommer inte på någon rubrik. Tja.

Ååååh, bara 2 veckor kvar på praktiken..
Ska bli skönt att slippa flytta brödrostar och kaffebryggare hela jävla dagarna.
Så galet äckligt trött jag är idag oxå?
Fick sitta uppe till halv 1 igår för jag råkade somna vid 7 på kvällen,
 och för att en annan idiot satt och buda på min Mötley Crüe tröja..
Men jag vann den iaf, tur de!

Så idag när jag kom hem från praktiken kom min lilla Frida och tjöta av sig,
och sen helt plötsligt sitter de lilla fjaset och nynnar på Never say never med Justin Bieber?
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta,
sparka ut henne ur huset eller begrava henne levande..
Vart i helvete är mänskligheten på väg?
Öppen för förslag.


Tur att lite feminina kläder på killar,
80-tals rock och en del hårspray kan ge mig en lugn stund på dagen.
Thank you, boys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0