Mitt livs bästa köp. Ever!

Innan jag berättar om den fantastiska grej jag köpt måste jag avreagera mig lite.
Jag stör mig extremt mycket på folk som säger "expresso" istället för "espresso".
Nu har jag sagt de.

Och ja, mitt livs bästa köp ever är...
CHAI PÅ BURK!
Ni vet på ESPRESSO House kan man ju köpa såna där rosa, snygga burkar med chaipulver i.
Jag drämde till och köpte en sån idag, och nu sitter jag och sipprar på homemade chailatte.
Blev precis som när man köper den ute.
ÅÅÅÅÅÅH, så gott!

Medans jag gottar mig med chailatte,
kan ni få gotta er med en liten mumsbit som denna fredag blir...

CRISS ANGEL!




Denna lite äckligt sexiga grek-amerikan finner ni i MTV's Criss Angel Mindfreak,
och där freakar han era minds, varav namnet.
Han är en stuntman, illusionist, utbrytarkung, musiker och allmänt jävla vrålhet.
Född 1967, trots de mer vältränad än alla i min klass tillsammans.
Han är nog något att satsa på, so to speak.


Kommentarer
Postat av: Karolin Axelsson

Han är ju rätt schnögg den där Chris.. bodde han i LA eller? jag kanske skulle leta upp honom?

2011-11-26 @ 04:24:20
URL: http://karolinhannah.wordpress.com
Postat av: Nathalie L

ofta det finns folk som säger eXpresso! Hahahahahaha XD

2011-11-26 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0