Mitt rum!

Haha, av nån jävla anledning fick jag för mig att ta kort på min vägg igår när jag inte kunde somna.
Så ah, jag gjorde de bästa av situationen och målade i lite snygga cirklar och så,
så nu kan ni få se hur den ena halvan i mitt rum ser ut! Åh, jag är så snäll.

Jag förklarar vad allting är för något nedanför bilden. :)



1. Filmer! Där finner man bland annat Scary movie, American Pie, Saw-boxen och De bästa från Frölunda 02/03.

2. Min finaste tavla jag någonsin införskaffat mig.

3. "Diverse-hyllan". Tomma spritflaskor jag tycker är snygga, två gosedjur och en Dalahäst.

4. Nåt fult jag sydde på syslöjden som min mamma tycker ska hänga där..

5. Ett knogjärn jag fick i present en gång.

6. En whiteboard med mycket viktiga papper på.

7. Klädhögen.. Stabil som fan.

8. Lukta-gott-hyllan.

9. En sax.

10. Teoriböcker till körkortet. Använda en gång. :)

11. En blomma, doftljus och potpurri. Kärring varning on a high level.

12. En hög strumpor jag inte orkat lägga bort än..

13. En billig skitparfym man tar innan träning, i skorna, i håret.. Ah, en såndär glömd sak. Haha :)


Kommentarer
Postat av: Carro

frida, du får ju förfan länka till rätt blogg iaf :O

den bloggen du har nu vid menyn är min gamla :o

2011-11-19 @ 12:42:19
URL: http://www.nattstad.se/carolinebengtsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0