Mother of God!

Ny orkan tydligen, och denna vid namn Berit!
Jag personligen tycker mer om skitväder än strålande sol.
Innan kom de en elektriker hit med en väldans gullig tös som kollade på film med mig, och då tänkte jag:
Varför i helvete fick inte jag en lillasyster?

För ja, när mamma och Elin kom hem förstördes min mysiga söndag,
min lilla nya vän åkte hem och nu sitter jag här på mitt rum i mörkret och är förbannad utav bara helvete
och hade rent av kunna slå ihjäl någon just nu.

Om någon känner sig manad för att komma hit och ge mig en kram eller två så är ni varmt välkomna.
Vill ni inte stöta på häxan surtant x2 så råder jag er att klättra in genom mitt fönster, bara ett tips.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0