Nu kom jag på de!

Aaah, de viktigaste på hela dagen glömmer jag och somnar på soffan istället?
Jävla dålig stil, Frida.

Men nu kom jag på de, läs och TÄNK.

Jag efterlyser en kille jag såg idag på 14.30 bussen ifrån Varberg, linje 615.
Denna kille som hade på sig svarta byxor och svart jacka,
hade också svart hår med en ganska ful blond utväxt, och en lugg i hela facet.
Killen var runt 175-180 cm och vägde kanske 40 kg. (En speta, ja.).
Killen hoppar sen av i ÅSKLOSTER, och går mot kiosken.
(Han kanske var typ.. 17-19 år. Kanske.)

Någon som vet vem denna vackra skapelse är?
Tacksam för alla förslag!
Ni når mig via kommentarer eller sms om ni luskat ut vem de är.
Merci.


Kommentarer
Postat av: Carro

vacker skapelse nu igen? ;)



kika in på min blogg och hjälp mig frida!

2011-11-29 @ 12:16:18
URL: http://www.nattstad.se/carolinebengtsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0