Porr-torsdag..? Ja, varför inte!

Porr. Porr. Ett så missförstått ord ändå.
Porr för vissa är ju när två människor pippar som kaniner.
Porr för vissa är bajs, blod och kiss och annat gött man kan tänka sig.
Visst, porr är de, men vem i helvete tänder på de?
Inte jag i alla fall.

Porr för mig är Criss Angel, Marilyn Manson och lite bra musik.
Porr-torsdag för mig är precis de jag gör just nu..
Kollar på Criss Angel i bar överkropp, lyssnar på Beautiful Dangerous med Slash och Fergie
och blickar över min feta Marilyn Manson tavla.
I like that.
 I just get a female boner!

http://www.youtube.com/watch?v=X85UUDhZaCw&ob=av3e

Och varför inte lite visdomsord ifrån Twiggy Ramirez, för att få denna porrafton fulländad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0