Scary.

Vill ni veta en sak som jag personligen tycker är svin töntigt?
Iofs tycker jag att alldeles för mycket är överskattat, men detta är typ topp 10.

Jo, de är när man har en blogg och är en helt annan person i bloggen, än vad man är i verkliga livet.
Jag menar, man läser väl en blogg för att få se hur den personen har de i livet,
och man vill väl inte veta vad en jävla karaktär för "liv"?

De är ju som om du till exempel lär känna en skådespelares roll, och inte själva skådespelaren.
Typ Anthony Hopkins. Jag vill hellre lära känna mr. Hopkins än Dr. Hannibal Lecter.
Iofs hade jag nog inte lärt känna Lecter så bra, för jag tror han hade käkat upp mig, men ni förstår principen?

Kissie, hon är ju enligt henne själv en karaktär, och hon är Alexandra på fritiden.
Varför har du då en blogg som handlar om "ditt liv"? Amatör.
Blondinbella påstår i sin blogg och i TV och skit att hon är nykterist,
men en gång skrev hon att hon var bakfull. Idiot.

I min blogg är jag mig själv, för min blogg är en dagbok för er alla.
Jag skäms ta mig fan inte för något, därför ni får reda på alla sjuka saker också.
Jag skulle kunna berätta för hela jävla bloggen hur ofta jag onanerar, bajsar, äter, tänker på snygga killar och liknande, men de skulle bli på tok för tjötigt.


Påtal om ingenting så visste pizzagubbarna i Väröbacka vem jag var.
När jag gick sa dom "Hej då, Frida!". Nice.


Fredag. Rock on, dude!


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: åh hihi okej, guuud hur vågar du ;o

2011-11-18 @ 23:16:54
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0