Snart - Idol med en liten filur!

Innan jag drar ner mot den skumma delen av Bua, ska jag göra ett sånthär litet fult frågeformulär,
för att undvika dumma frågor jag kan råka på.
(Om de blir många felstavelser är de för att jag har nagelförlängning. Puss.)

Vad jobbar du med?
Jag går ju i skolan, men på lov jobbar jag som Vaktmästare på en Kyrkogård.
Just nu praktiserar jag på Elgiganten oxå. Fett som fan.

Hur gammal är du?
17, snart 18 feta!

Kan du slicka dig själv på näsan ?
Nejnej, de är as svårt!

Vad är din favoritmaträtt?

Öh.. Sushi, Ravioli och nudlar.

Om du skulle få ta med dig 3 saker till en öde ö vad skulle det vara?

En avdankad rockstjärna, nåt gott att dricka och min kudde.

Vad är du mest stolt över?
Att jag lärt mig köra bil!

Älskar du godis?
Mja, mörk choklad med havssalt är gött som fan.. Men Frida tar priset!

Hur lång är du?
161 kanske? Vette fan, spela roll. Jag är cool ändå.

Gillar du kebab?
Njah.. Duger å pissa på :)

Hur fungerar killar?
Eh.. Som mig, fast dom tänker nog på ett annat vis.

Vad tycker du om kissie?
Hon får även den dummaste människa att verka smart, och den fulaste att verka snygg. Bra tjej!

Har du någon gång varit otrogen mot någon?
Hahahaha.. Nej.

Vad har favoritintresse?
Leka med Frida, dansa, zumba..

Vad tycker du om Justin Bieber?
Han är väl ingen speciell i mina ögon direkt, men alla tycker olika!

Kan du slicka dig i armhålan?
Ja, men de är inget jag vill ägna mig åt frivilligt!

Var är du uppvuxen?
In tha hood.. Bua!

Varför har du en blogg?
Så jag kan skriva av mig och för att, tro de eller ej, folk gillar att läsa om min äckliga vardag.


Vilken är din favoritlåt?
Just nu är de Wild Side med Mötley Crüe, men nästa vecka är de nog nån annan.


Jag: Pappa, pappa! Jag ser smart ut!
Pappa: Såååjaa, nu ska vi inte överdriva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0