Vatten och rostade majskorn..

Well well, vill man tjäna 100 spänn får man helt enkelt proppa i sig goda saker som inte räknas som godis.
Vatten och rostade majskorn..
Men just nu skiter jag i vad jag äter, för känslan att få sätta sig i soffan efter ett zumba-pass är nog fan de bästa som finns!

Och eh ja... Idag var de sista dagen på min praktik.
Riktigt tråkigt att lämna dom små liven.
Tror att Elgiganten aldrig kommer bli sig lik igen efter jag varit där.
Så efter 3 veckor med konstiga kunder, kaffebryggare överallt, en espresso-missbrukare, en polack, en kedjerökare och en massa annat lustigt jag varit med om så säger jag:
Tack så jätte mycket för allt!

Oj vad känslosam jag kan vara!
Bäst jag slänger in en liten Manson-dänga för att lätta stämningen lite.
Och sen ska jag duscha i flera timmar :)



(Till alla er som hatar Vevo lika mycket som jag gör...
När de blir ett "pip" mitt i sången så ska de ersättas med antingen damn, fuck eller shit :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0