06.30 - RIVSTART!

Då är jag återigen uppe med tuppen, trots att jag inte kunde somna i natt heller.
Jävla joll, hatar sånt.
Somnar alltid som ett svin vid 9 när jag kan sova ut, men somnar ALDRIG när jag ska upp tidigt. Knasigt.

Förövrigt har jag bara en lektion idag, massage.
Idag ska jag vara fräck och skolka sista lektionen, för den är totalt meningslös.
Så jag åker hem till Frida istället och kollar in hennes nya boning.
Sen sätts sista tapeten upp idag, vilket innebär.. INREDNING!

Full rulle med andra ord,
därför ger jag er en snyggilygging såhär på morgonkvisten.
En rivstart med både Bandit och en snygg kille, kan det bli bättre?

Today's guy is..
(Och ni kommer få en smärre chock.)

.. AMAURY VASSILI!


Sötare kille får man fan leta efter!
Amaury är 22 år gammal, kommer ifrån Frankrike och är operasångare.
Han deltog i Eurovison Song Contest 2011, och det var väl där jag fick upp ögonen för grabben.
Enormt söt liten mun dessutom, sjukt att den kan få ut en sån stark och berörande röst.
Damn, I love you boy! ♥
Amaury Vassili – Sognu - Tävlingsbidraget. Jag blev precis lite kär. Igen.


Kommentarer
Postat av: Therese

asså, du och jag har jävligt lik killsmak. Dessutom har han en helt okej sångröst med. hehehehe

2012-04-27 @ 13:35:14
URL: http://thereserichardsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0