ÄNTLIGEN HEMMA!

Hemma igen efter en galet rolig, och galet jobbig helg i Åsundsholm.
Jobbiga konfirmander som är vakna hela nätterna, bilturer med handbromsen i och en massa annat dumt.
En helg fylld med lite utav varje, tack så mycket ungar! :)

Så nu är jag hemma, ligger och kollar på Walking Dead och käkar godis.
Helt jävla slut är jag och känner mig helt konstig.
Känns som om jag bara vill börja gråta typ.
Och jag gråter sällan, så då förstår ni att något är knas.

Bjussar därför på en låt som jag aldrig trodde att jag skulle gilla,
men ju mer man lyssnar desto bättre är den.


But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened
And that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger
And that feels so rough
You didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records
And then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0