Bra dag.

Tack för gårdagen, folk!
Och puss på min "Björn-vakt" på Black Pearl.
I fucking love you, man! ♥

Kanske inte det bästa man kan göra dagen efter man varit på krogen att åka till Kungsmässan,
men det gjorde jag och Frida ändå, för vi är så coola.
Hittade tamejfan inga snygga festkläder över huvudtaget.
Blir så trött, varför är allting babyblått, babyrosa eller babygrönt?
Sweet Jesus!

Nåja, jag hittade lite stuffs i alla fall,
dessvärre inget jag kan ha på mig på Valborg eller när ungarna konfirmeras.
Satfläsk.


As go hoodie ifrån T12.
(Den butiken skulle läggas ner, snyft, så det var 25% på allt.)

Linne, också ifrån T12.

Shorts, H&M.

Spray som gör håret lockigt (enligt förpackningen..),
samt silkesdroppar/mirakel olja, Beauty Shop.

Sist med inte minst... FÄRSKA HALLON!
Bästa köpet, tror jag. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0