Dafuq?

Tyckte att en humla var vårtecken innan, men framåt kvällen så blev det tamejfan åska.
Åska i April, va i helvete?
Blixtrade och mullrade en jävla massa, dessutom.
Himla knasigt, så jag gick hem till Olivia och käkade glass och pratade framtidsplaner.
Om vi säger som såhär; Jag längtar.

Förövrigt så ska jag vara fylletaxi åt min syster inatt,
och jag ogillar skarpt att köra bil själv i mörker medtanke på mitt dåliga mörkerseende,
samt så orkar jag inte sitta och prata med mig själv hela vägen ifrån Bua till Varberg.
Om någon känner att:
 "Fan, runt 01.00-02.00 så har jag inget för mig. Jag vill hemskt gärna spendera den tiden med Frida!",
så är ni hjärtligt välkomna att höra av er. :)

Kör en shitlist idag också,
endast för att kunna hålla mig vaken.

3. Statusupdateringar på Facebook om vädret. Allvarligt talat?
2. Jag tycker om att få gulliga sms av killar.
Jag tycker INTE om när en massa andra brudar får samma sms som jag dock.
1. ÖB-reklamen. Är det någon som tycker den är rolig, eller? Bör bannlysas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0