Fredagen den 13e.

Jag brukar inte vara skrockfull,
men att åka på konfirmationsläger fredagen den 13e känns fan inte okej alltså.
Antingen kommer bussen köra av vägen, någon konfaunge kommer spy i bussen eller så är det bilkö.
Tippar på den där spyan, tror jag.

Så som ni säkert förstår kommer jag inte blogga först på söndag,
men innan jag tackar för mig och beger mig mot bussen ska ni givetvis få en snygging att vila ögonen på.
På denna oturs dag ger jag er..

CHRISTIAN "CC" COMA!




Det fick bli 3 bilder på CC, bara för att han så snygg så jag kunde inte riktigt bestämma mig..
I alla fall, Christian Coma, även kallad CC spelar trummor i bandet Black Veil Brides.
Har jag nämnt att jag gillar killar som har svart hår, smink, tatueringar och väger en sisådär 40 kg?
CC uppfyller allt det.
Love yah. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0